22 Şubat 2012 Çarşamba

Arkadaşım kelebekana için ördüğüm yelek örmesi çok pratik 6 numara şişle 70 tel başlanıyor 4 sıra haroşe 7 sıra ajur örülüyor 4 cü haroşe 6 sıra olacak 3 sıradakol için 20 tel kenarlara 20 tel  kalacak şekilde 30 tel kesip sonraki sırada 30 arttır 3 sıra haroşe yaparak devam et 3 ajurdan sonra aynı işlemi diğer kol için yap 3 ajurdan sonra haroşe yapıp kes hepsi bu kadar.İpliğe yaprak dökümü deniyor 2 çileden çıkıyor ortalama birisi için ama ben kiloluca olduğum için kendime 3 çile aldım henüz öremedim.Biraz tembel olduğumu söylemiştim ya hani...ha ipliğin tanesi 10 tl..Antalya'da Işıl tuhafiyede var..  

3 yorum:

  1. size kelebekana dan ulaştım..işleriniz çok güzel. yeleğinizin modelini arıyordum .. arşivime attım..bloğunuz hayırlı olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler umarım yararlı olmuştur,bende sizi izlemeye başlayacağım....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canim hayirli olsun blogun,cok güzel emekler eklemis paylasmissin tesekkürler,özellikle bu yelek cok ilgimi cekti,giynce nasil durdugunu merak ettim keske ,giyipte cekseydin.kelebek anada gördüm bayildim ellerinize saglik.sizi ekliyorum bloguma bende beklerim canim,3 aylarinda hayirlara vesile olsun insallah.

    YanıtlaSil